Mittwoch, 21. Mai 2008

Katona Ági levele

Kedves Mindannyian!

Remélem mindenki szerencsésen és épségben ért haza!! Bár Nürnberg nincs olyan messze, de hétfön este úgy tünt, hogy a kocsim egyedül talált haza.Mikor elhagytam Kastli határát nem azok az érzések uralkodtak mint évtizedekkel ezelött: na, nem kell látnom egy ideig, hanem egy néhány könnycsepp csak elhagyta szemem sarkát. Mint aki elöször jár egy szép helyen, csak bámészkodtam jobbra, balra. Azok a szép erdök, repcetáblák az esti naptól különös fényben tárultak elém. Valamilyen módon egyszerüen csodálatos, misztikus volt, nem tudom kellö képen leírni.Én le tudok jönni bármikkor Kastli-ba, de nélkületek mit keresek itten?? Fogtok hiányozni !! Arra gondoltam, na most hogy tovább??Ez a pár hónap, amely alatt én is belekotyoghattam a programba, szervezésbe stb. visszatekintve " nagyon izgalmas volt". És ha felelevenítem a reakciókat, jobban mondva véleményeket, akkor azt kell mondanom, hogy megérte minden álmatlan vagy átdolgozott éjszakát, izgalmat, szaladgálást.
A legaranyosabb mondat amit hallottam ( egyeseknek már meséltem, ezért bocs az ismétlésért) volt osztálytársam Kronheim László mondata elbúcsúzásákor: "Már csak azért is megérte 20 év után idejönni, mert ennyit mint ez a két nap alatt, az utolsó húsz év alatt nem nevettem!!!Ha az emberek nem csak azt vitték el magukkal, hogy jól szórakoztak, ettek és ittak, hanem csak egy kicsit abból a szellemböl is: hogy mégis mennyire összekovácsoltak bennünket azok az évek, amelyeket együtt töltöttünk.Ez az ünnepség egyedülálló és nem ismételhetö meg ilyen formában, hiszen már nem lenne ugyanaz. Fájdalmas, de végsö búcsút vettünk egy szép és magható ünnepség keretében. Lezárult egy fél évszászad és most tekintsünk a jövöbe.
----------------------------------------------------------------------------
Hösiessen bevallom, hogy még nem teljesen pihentem ki magam, mert kedden tombolt a praxis, és szinte gondolkodni sem tudtam, lépni mégkevésbé (rettenetesen fáj a talpam) ha volt szabad percem Zolit nyagattam Mobilján, hogy ez el lett intézve, ez megtörtént-e stb. Zoli csak hidegvérrel fogadta az egészet, áradozott, hogy milyen klassz most itt Kastli-ban 3 ( HÁROM !!!) " lánnyal ül, élvezi a napot és ha jól értettem " relaxál is egy kicsit. Zolikám, te tudod egyáltalán, hogy ez mi ??? Mondta, hogy még este indul vissza. (Ez kedden volt, és szerda reggelre tényleg elért munkahelyére !!) Amit szép olvasni, hogy milyen érzésekkel tértetek ti is haza.KÖSZÖNET MINDENKINEK, hogy Zoli kicsi kiesése miatt, olyan gyorsan felvettetek a szervezöi körbe, elláttatok minden hasznos információval, tanáccsal stbKÖSZÖNET az együttmüködésért ezzek a napok alatt is.
Engedjétek meg, hogy külön itt még megemlítem:
KÖSZÖNET Bor Áginak -ezentúl nálam csak úgy szerepel -" Queen of Internet"lelki és egyébb támogatását.
KÖSZÖNET Zsuzsa és Karcsinak az elözetes és az ünnepnapok alatti önzetlen segítségüket.
KÖSZÖNET BÁTTYUSKÁMNAK, családjának és segítöinek, akik szinte 20 órát dolgoztak egyedül csak szombaton!!
KÖSZÖNET Aliznak de Vicenté-nek is (aki, ha bármire szükség volt az elmúlt napokban, azonnal kocsiba ugrott és hozott ami kelett, söt még Taxisoförnek is szabad volt használnunk).
KÖSZÖNET Tarnai Lacinak a szellemi munkáért, feleségének a fizikai munkáért.Remélem, hogy továbbra is segítségetekre lehetek.KÖSZÖNET "Erzsikének" a DUNA-TV megszervezéséhez, és a díszvendégek szervezéséhez, és összekötö funkcójáért.Erzsikém, most még sem tudtunk borozgatni !!Jonny-nak el próbálom jutatni az e-mailt.
KÖSZÖNET Müller Gyurinak, hogy egyenlítette az utunkat az új bérlö és köztünk, meg egyébb dolgokban volt segítségünkre.

Végül is:ÓRIÁSI KÖSZÖNET a "KING OF GRANULATION" -nek, Zolinak, aki Bor Ágival együtt tavaly Lovason gondoltak egyett és azóta fáradthatatlanul dolgozztak ezen az ünnepségen. És Zoli annak ellenére, hogy " gyengélkedett, soha nem hagyott egyedül, mindég segitett a háttérben és észrevétlenül egy pár nap után ugyan olyan eröbevetéssel dolgozott mint hajdanán.
KÖSZÖNET Mindazoknak, akik spontán beálltak az ünnepek alatt és segítettek, ott ahol éppen kelett.A sorrend nem tükrözi a fontossági ranglistát!! Így jöttek a gondolatok, és igy igy irtam le. Remélem, hogy senkit nem felejtettem ki az "ÖA"-ból.

Nagy-nagy Kastlis baráti öleléssel, üdvözlettel, puszival
a másik Ági ( Katona)

Keine Kommentare: